Godmorgon!

Godmorgon denna blogg! Idag är jag och jennifer fortfarande hemma och sjuka! :( asså jag hatar att vara sjuk, man missar ju massa saker i skolan och ja, jag har inte tid att vara sjuk, så jag vill bli frisk typ NU!

Men asså ni va grymma igår, helt fantastiska! 48 läsare på första "riktiga" dagen, jag har ju fixat med den någon dag innan, fixat disign och så. Men asså det är så kul och man blir så pepped att blogga mera! :) Och sen när man får så bra respons på att vi har slagit ihop bloggarna är ju helt underbart!

Jag tycker det verkar jätteroligt att ni är tre som bloggar, kommer kännas lite konstigt att det inte är "tvillingryttarna" längre alltså enbart dem men jag tror att det blir bra ändå!
Jag håller koll på båda bloggarna. håller tummarna att det ska gå bra för er.
kram!

asså denna tjej e underbar, det känns som om hon tror på en och litar på att man gör det bra, en riktigt härlig känsla! :)





Så härligt att dela blogg med dessa underbara tjejer! :) <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0