Caroline!

Nu tänkte jag berätta lite om mig då!

Jag är en tjej som är född den 9:de december 1996, Jag har en tvillingsyster (Jennifer) och vi har våran Ponny SHadow tilsammans och även foderponnyn Esse Goldfire tillsammans.

Jag är en ganska glad tjej som lägger den mästa tiden på hästarna. tom våra ponnysar rider jag även mammas och pappas häst iblad. Hästarna lägger jag många timmar i veckan på och den övriga ttiden går åt till skolan, vännerna, och bloggen. Jag har tre bästa vänner, Jennifer, Ida och Cornelia. Ida och Jennifer är ju dem jag delar bloggen med och båda är helt underbara! <3

Shadow:
Shadow fick vi på våran födelsedag 2008, men vi hade haft honnom på foder innan vi fick honom. Så vi har ridit honnom i över tre år nu. Shadow är en 23 årig ponny men det märks inte så ofta. Haha. Shadow är en underbar ponny som jag älskar otroligt mycke! <3


Såhär stod han i stallgången på våran födelsedaag när vi fick honnom! <3

Esse Goldfire:
Fire som han kallas har vi haft på foder sen den första april 2010. Han är en underbar ponny som jag verkligen älskar.



på en tävling!

Ja, nu vet ni lite mer om mig, om ni har några frågor är det bara att komentera! :)

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0