Asså ni e grymma!

Asså ni e grymma! Första dagen vi bloggar på denna blogg och 31 läsare, och dan e inte slut!

Ida och vi kommer blogga parallet på våra bloggar, då vi inte vill ta bart dem blogarna vi har nu, men jag kommer i allafall lägga fokus på denna blogg, eftersom jag tycker att det är roligast att blogga med underbara Ida, som är en vän som betyder OTROLIGT mycke för mig!

Med denna blogg hoppas jag att vi kan få fler läsare eftersom vi kan sikta på fler målgrupper nu när vi är tre som bloggar! Vi har haft några riktigt underbara minnen tillsammans med ida.

Lägret förra sommaren, Elsasfödelsedag, när du flyttade till samma stall igen, grönalund, spökhuset, Haha, fyfan va rädda vi va! As¨så denna tjej e helt amazing och jag hoppas verkligen att vi kommer va vänner i massa år. Gumman vi MÅSTE hålla ihop. Asså denna tjej e UNDERBARASTE EVER!



Elsas födelsedag! Vår uberfvina tårta och våran dubbel puss till elsa. hitta inte nån bild på den men asså GIRL YOU`RE AMAZING!



Kommentera!<3
Postat av: Jackie

Jag tycker det verkar jätteroligt att ni är tre som bloggar, kommer kännas lite konstigt att det inte är "tvillingryttarna" längre alltså enbart dem men jag tror att det blir bra ändå!

Jag håller koll på båda bloggarna. håller tummarna att det ska gå bra för er.

kram!

2011-09-29 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0