Vet inte...:(

Jag vet inte hur det har gått för Ida...:( MEn jag hoppas att det har gått bra, jag får inte tag på henne så jag har inte heller någon info till er! :(

Jag hoppas att det gick bra! Det är Ida och Nippe värda, men jag har ingen aning! :)


Såhär bra har det ju gått tidigare så man vet inte! :)



Kommentera!<3
Postat av: Jackie

Diggar den här bloggen, även om uppdateringen kanske inte är den bästa men det är antagligen mycket för er alla tre så det är ju klart okej :) Har någon av er Ihpone, i så fall kan ni ju ladda ner appen så att man kan blogga utan datorn. ska ni inte blogga på både tvillingryttarna och här eller är det bara TeamElvskogen som gäller nu?? keep going, ni vet att jag läser ALLT ni skriver <3

2011-10-02 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0