excelsa min ros

Känner att jag inte riktigt har berättat så mycke om mina ponnypinn så tänkte göra det :)
Elsa är en connamara på 13 år. Hon har tidigare gått LA dressyr och LA hoppning.
Hon är världens snällaste men lite av en bitch ibland då han vill göra lite som hon vill och gillar inte när man blir sur på henne eller kräver mycke av henne, då blir hon ba grinig och typ Du ska inte säga åt mig, haha! Men oftaste är hon supermysig och älskar när mna pysslar med henne.
Henne köpte jag för 2 år sen och har kämpat nått otroligt med henne!
Hon är en ganska svår ponny och har lärt mig jättemycket av det. Att inte ba korta upp tyglarna och hästen går i fin form och ba sitta och åka häst. Nää, här får man jobba varje steg ;)
Vi har så sjukt många minnen tillsammans. Du ha vart med när jag vart ledsen och jag gråtit i din päls och när jag vart överlycklig.





Har haft jättetur som fått ha dig som första häst och lära mig ALLT på dig. Du har byggt upp mitt självförtroände och förändrat mitt liv ♥


Älskar dig världens bästa lilla prinsessa ♥



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0