Helt fräsh! :D

Sorry för att jag inte blogga igår men det blev ba så. Han lixom inte men tvillingarna blogga ju så tomt vart det ju inte ;)
Har nyss diskat med pappa. Vår diskmaskin fungerar inte så vi får diska för hand nu tills vidare ;P
Vart och ridit Elsa i spöreegnet innan. Asså ahit vad blöta vi vart, haha!
Nippe vilade för John, vår veterinär kollade på han idag eftersom vi haft han i 2 månader och dom kan bli lätt lite orena när man byter underlag och annan ridning men han var jättefräsh och John tyckte han var superfin i bena! :D
Lite stel i bogen var han men ska rida mycke lösgörande sa han så det ska bli :)
Så fin min lilla pärla e!

Kommentera!<3
Postat av: Lisa

Riktigt fin ponny! :)

Jo, jag undrar bara om ni skulle kunna göra ett inlägg som får en ett gott skratt?

Riktigt deppig nu, då min pojkvän har gjort slut..

Slulle verkligen behöva något kul att höra/se.

Som trovärdig läsare hoppas jag att ni ställer upp!

Kram

2011-10-06 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0