Svar på tal!

Diggar den här bloggen, även om uppdateringen kanske inte är den bästa men det är antagligen mycket för er alla tre så det är ju klart okej :) Har någon av er Ihpone, i så fall kan ni ju ladda ner appen så att man kan blogga utan datorn. ska ni inte blogga på både tvillingryttarna och här eller är det bara TeamElvskogen som gäller nu?? keep going, ni vet att jag läser ALLT ni skriver <3

Tack, du vet att jag diggar dig! Vi kommer ha kvar tvillingryttarna, men fokuset på bloggande kommer vara på denna, då vi tycker att det är roligare att blogga här, med ida! :) Andledningen till den ganska låga uppdateringen är att jag och Jennifer har sjukt mycket i skolan plus att vi har varit sjuka och tappat några skoldagar. Ida har också haft mycket att göra och har även varit borta hos kompisar och så ganska mycket. tyvär har jag inte Ihpone och inte jennifer eller ida heller! :( Vilket gör att maan kna mobilblogga men inte med bilder, och då blir det sjuuukt tråkigt att läsa. Dock ska vi nog fixa så att vi kan ha dator i skolan, på skolans nätverk, (men vet inte om det är ok att gå in på blogg.se från den) Jag diggar verkligen att ha en läsare som dig och det är super roligt att di komenterar.

Andledningen att jag skrev detta såhär är så att det kanske är fler som är intresserade av att läsa om detta.

OM ni vill göra oss extra glada, vilket leder till att uppdateringen ökar så kan ni gjärna komentera MASSOR och även skicka idolbilder till oss, vi fick några på tvillingryttarna och man blev så sjukt glad! <3 Så om ni vill göra oss glada får ni gjärna göra något sådant! :)

Jag tycker ni e grymma! <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0