Stolt asså

Tja alla!
Gjort matte, kan typ allt, asså känner mig fett duktig! :D
Vart i Centrum med Lollsan och det va feta kul, hittade en klocka, halsduk, mössa
och köpte två nagelack. Fick oxå en hästfilm gratis när jag handlade min klocka och sen
vare oxå typ rabatt på klockan. Den brukade typ kosta 600 men fick den för 300 ;)

La undan en vinterjacka på Stadium oxå som mamma kanske ska hämta upp imorrn, I hope so :) Har typ letat efter en sån i 2 år men nu äntligen fanns den ;)


Min gamla som gick sönder :( Verkligen äälskade den </3

Nya och den e rooosa:D

Mamma och pappa är och tar hand om ponnysarna idag!
Imorrn äre hoppträningar med båda ponnysarna tror jag, i alla fall Elsa :)


sötis <3




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0