Saknat mig?

i´m hooome! Saknat mig, har ju vart borta såååå länge! Måste ba säga att jag gillar denna blogg mer och mer, älskar att logga in och se era fina kommentarer och sen oxå se vad mina favvo tvillingar skriver, eller okej. Carra och Jenni då, haha! :D
Är inte klar med min labbrapport än, det är det som jag har gjort när jag pluggat men eftersom ja inte hade nån data som ja kunde göra det på så kunde jag nte börja på en gång men men.
Halvdag imorrn och det gillas verkligen! :D Asså vår skola verkar ju inte vilja ha oss där eftersom vi alltid e lediga och har halvdagar men varför klaga? ;)
haha inte idag som ni ser, så varmt e det inte ;)
nipppish :D
min grymma ponny!
Ska äta ett äpple nu och sen ska jag säga hejdå te pappi som åker te Spanien imorrn <3

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0