Roliga saker...

Ja denna kommentar trillade in så därför så gör jag nog ett inlägg som jag hoppas att ni kan tycka är roligt.

Jo, jag undrar bara om ni skulle kunna göra ett inlägg som får en ett gott skratt?
Slulle verkligen behöva något kul att höra/se.

Har bara med det viktigaste har tagit bort ganska mycket av kommentaren.

Ja då tänkte jag berätta om en sak som kanske ni inte tycker är roligt att läsa om men får se...

Ja vi alla tre från bloggen med Cornelia var på grönan i somras vi bestämde då att gå i spökhuset. Först så tvekade vi ganska länge men det gick tillslut, ja då gick vi in och sedan så var alla jätte rädda, vi gick in och sen kom ett "spöke" ja hon var jätte läskig och vi vågade inte gå förbi, då skriker Carro gå eller något liknande på engelska, ja och "spöket" Bara nej ni ska gå (på engelska) Ja sedan vågade vi gå vi gick up för en trappa och sedan när vi kom upp jagade ett spöke oss, ja jag var längst bak av oss så ja det var lite läskigt... men sen när vi kom ut på balkongen så vågade knappt en viss ida fortsätta, men vi gick tillslut mellan två grupper och ja vissa... Carro och Ida typ kramade dom framför, ja det var jätte kul asså jag skrattade jätte mycket för jag var nog minst rädd. Ja men en läskig grej var att ett spöke på balkongen tittade på mig och bara vinka kom till mig, men jag vägrade.

Ja lite filmer som ni kanske tycker är roliga







Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0