orkar inte...

Asså orkar inte! Vaknade av att min brorsa och hans tjej äter frukost ute i köket och jag sover alltid med dörren öppen så det lyser ju in i mitt rum, suck...
Men aja, sjukt trött dåra, är jättesugen på att åka till stallet nu faktiskt, hjälpa till att ta ut hästarna, mocka mina boxar och sen rida ut fast så kommer det nog inte bli, haha ;)
Nu på hästlovet ska jag ta hand om mina hästar till 110 %! Borsta i timmar, gosa massor och riida :) Ska verkligen utnyttja att jag är ledig och hinner ta hand om dom JÄTTEMYCKET eftersom på vardagar bile ba att man borstar av och ryktar lite och såklart myser man men det hinner man lixom inte så mycket.
Så lovet kommer nog bli mycket häst ;)
MASSA bilder kommer ni få oxå, massa! :D

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0