Ont???


Detta feta blåmärke har Carro just nu på kinden samt halsen... Ja det ser värre ut i verkligheten kan jag också säga :S

Ja men kan lova att det inte gör ont, nej det är nämligen jag som målat dit det på henne :P Ja vi har ett projekt på bilden så då ska vi typ måla på andra och då blev det detta :S Ja jätte roligt att se folks reaktioner...

Ja i skolan var det många som fråga vad som hänt, höll ju på att avlida i skrattattacker :P Haha ja sen på tuben var hon tvungen att ha luva så syntes inte så bra, ja jag tvinga henne orkar ju inte med alla blickar, dock var det en kille på tunnelbanan som stirra ganska mycket :S


Kommentera!<3
Postat av: Isabella

Hej! Var med på min tävling om att bli dagens blogg på min blogg vetja!! :)

Förlåt om du inte gillar sånna kommentarer med det skulle vara kul om du skulle vara med:)

http://beellizzen.blogg.se/2011/october/entry-142173495.html#comment

2011-10-26 @ 17:35:06
URL: http://beellizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0