Om ja börjar strejka, hänkar ni då elle?

Asså om alla barnen i hela Sverige strejkade mot läxor så skulle ju inte lärarna orka ge oss läxor, haha!
Har gjort lite matte men gör resten imorrn när vår lärare har gått igenom alla frågorna på tavlan så ja vet vad jag ska göra och så ;) Är ledig imorrn så då blire matte och spanska. Kommer inte hinna plugga nått på onsdag, träningar hela kvällen! Ska dra te centrum med lollo imorrn oxå, hon skulle köpa nått te sin mamma, måste själv köpa en halsduk och en klocka ;)
Ponnysarna va duktiga idag. Elsa va lite grinig när jag red henne för hon blir fett sur när man säger åt henne när hon e jobbig, haha! Så gullig hon e xD

Nippson red jag på galoppbanan, jogga lite och superduktig va han och nu gjorde jag som jag ska göra! :D



Masserade nippi lite och rakde klart elsa, äntligen ;)


haha skönt va? <3 Gulliga lilla nippe



Kommentera!<3
Postat av: Carro

Förlåt att jag glömde ta med våran maskin, men det verkar ju ha löst sig endå!

2011-10-04 @ 07:28:50
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0