Not what you think

Till carro min babe!

Asså vet, är så sjukt snygg men...

Såhär är den i verkligeheten och den är jättestor och pösig, i alla fall på mig ;)


och ser du vad tunn den e. Beställde ju en sån själv och blev jättebesviken! Hade beställt minsta storleken och den va verkligen ful på mig men det kanske passar på dig, men ba så du vet gmn. Den är inte som man tror <3



Kommentera!<3
Postat av: Carro

tack, det är bra att veta att det inte är så tjock och så...men viste inte att du hade beställt en. Sen är det inte så konstigt att den är pösig på dig eftersom du är så smal, jag vet inte hur den skulle bli på mig, men den är endå för tun nu när du visade såhär, det blir nog inget köp. :( Men resa efter en perfekt väst går vidare...

2011-10-10 @ 16:35:21
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0