Nippes tänder ska få en koll...

Halvdag idag, sjukt skönt! Vi har typ halvdag varje vecka ;) Är faktiskt nöjd med mitt so prov, kännde att jag kunde A saken men jag skrev bergis inte i A perspektiv lixom ;)

Ska åka till stallet nu, bli att handla donken på vägen ut oxå :)
Nippson ska tandläkaren kolla på idag, kolla oxå om hans varg tänker måste bort nu. Om dom inte behövs så gör vi det efter tävlingarna. Då ska han få värsta behandlingarna typ, haha! Han ska få en keropraktor som ska nåla han lite och sen ska han lasras. Han ska oxå få lite laser nu i helgen :)



Elsa hade oxå sina varj tänder kvar så vi fick ta bort dom och hon har blitt finare i munnen då :D

Elsa ska jag köra frihets dressyr med i ridhuset men får se om jag hinner det innan tandläkaren kommer, annars får jag kanske ba jogga lite idag efter eftersom det bergis kommer vara folk som rider i ridhuset då :)







Kommentera!<3
Postat av: Noomie

Tack så jättemycket! (':

Nej, även att han är drygt fem år så har vi inte kommit så långt. Vi håller fortfarande på med grunderna. Men till våren/sommarren hoppas jag på våra första pay & jump och pay & dressage ^^, :D

2011-10-20 @ 12:34:00
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0