Mälarhöjdens RS!



Kör på ett inlägg om tävlingsplattser och kör på MÄLARHÖJDENS RS! Mitt absoluta favvo ställe! Asså alla som inte åkt dit mååste verkligen tävla där.

Tävlingsplatsen:
HELA tävlingsplatsen tycker jag igentligen inte e så speciellt. Det e gott om parkering och ligger nära allt. Sen skulle nog inte parkeringen va så rolig om det regnade eftersom det är på gräs och kan tänka mig att det kan bli rätt lerigt då. Dom har bra och många funktionärer och jag tycker dom e jättetrevliga. Sen får hästarna en morot när man går ut ifrån banan.

Framridningen:
Nja, tycker igentligen inte den e så bra. Själva framridningen e väldigt liten och framhoppningen e oxå rätt liten. 

Tävlingsbanan:
Är så otroligt fin! Stor och man ba älskar den :D Roliga hinder och alltid lika bra underlag.

Priserna:
Tycker dom har väldigt bra priser och vinnartäcke i endel klasser. Fina rosetter och plaketter har dom oxå och rooligt ärovarv :D





AV IDA! XD

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0