Lyckad dag!

Lyckad dag? minst sagt, ja jag har tävlat två klasser idag, och kan minst säga att jag är nöjd <3

Ja jag tar vell en klass itaget eller?

Lätt B:1
Ja Fire var jätte fin under programmet, han var lite spend i ena hörnan där det stode en funktionär med reflexväst, som var lite läskigt. Men i alla fall så var han jätte fin genom programmet och det gick jätte bra :) ja är super nöjd och han var fin genom hela programmet så jag är jätte nöjd.

Programmet slutade med ca 66,897% och en tredje placering:)

Lätt A:1
När jag sedan red fram till lätt A:n var han jätte fin och allting gick jätte bra. Sen när jag kom in på banan var han också super fin, programmet gick jätte bra och han var super fin, ja han blev lite övertaggad i galopp ökningen så han gjorde ett glädjeskutt och då blev det ett omslag, haha gullet, att han blir glad tycker jag inte gör någonting. Heldre än glad ponny än att se dem ponnyerna som lixom ser irriterade ut på sina ryttare.

Proggramet slutade med 66,579% och en fjärde placering



haha, kul att man är helt röd i ansiktet pga kylan!


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Grattis Jennifer, va duktig du är!! :) <3

Kram

2011-10-16 @ 22:02:44
URL: http://laamour.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Duktig du e gmn! <3

2011-10-17 @ 19:21:56
URL: http://te

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0