I´m hooome!

Nu e ja hemma från stallet och väntar på att minna pommesar ska bli klara ;)
Nu ikväll ska ja ba chilla och kolla på filmen jag fick med när jag köpte min klocka. Tänkte igentligen plugga men det kommer ju en hel vecka med massa plugg så vilar ut nu så börjar allvaret imorrn ;)
Hästarna har vart jätteroliga idag :D
Elsa red jag ut på på bondens väg och shit vad pigg hon vart ibland asså. Bockar drottningen :D
Det e fett coolt när man känner hur hela hon tar i verkligen. Men kan ju inte säga att hon inte
blev trött ibland med ;)


pappa och elsa poserar <3

Prinsen var gudomligt fin och duktig. Red lösgörande i ridhuset och såå fin han var. Verkligen arbetsvillg var han :) Tog fram och körde bommarna sen oxå och då blev han starkare och efter det med men sen nar jag lösgjorde han igen så blev han rätt fin igen ;)


haha, lite halvt fin

Hoppas ni diggar svaren i vårt videoinlägg ;D







Kommentera!<3
Postat av: Carro

Vadå HALV fin??? Super fin! <3

2011-10-09 @ 20:39:36
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0