Hoppa ändå ;)

Shit vad min skola e skön asså! Känns fett chill :D Slutade för typ en halvtimme sen! Hade ingen bild och vi sköt fram Ämnestugen så vi fick sluta, asså fatta feta skönt! inte en ända jobvig dag denna vecka, utan imorse. Ush vad matten sög. Fast gjorde typ 1 tal, haha bra där ida men han hade typ genomgång halva lektionen :P
Vet inte riktigt när jag ska till ponnysarna men ska hoppa Nippson idag ändå, får se hur det går på hacket. film kommer nog sen hoppas jag ;) Pappa snälla, vill du filma? xd
Elsi ska jag mysa jättemycket med och gå en liten runda med, nippish ska få vila imorrn ;)
älskling, du betyder verkligen ALLT och ännu mer <3
gammal tävling med Elsi ;)

Kommentera!<3
Postat av: Therese

Sv; jo de e bra;)

Ska du gö Ida då?:)

2011-10-26 @ 14:36:37
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0