Hemma!

Nu har vi kommit hem från stallet! Jag jobbade idag och det var gansko roligt! jag tycker allt gick ganska bra.

Jennifer och mamma har ridit hästarna medans jag jobbade, så det var riktigt skönt att vi kom hem så tidigt eller asså, stall klara kl 3 händer inte så ofta! :)

Riktigt NICE, och nu ska jag plugga och vila!



Söööta Shadow jäspade förut! :)


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. tack <3

2011-10-01 @ 20:19:53
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: L

Hej Carolie, Jennifer eller Ida :D

Jo jag undrar om när man ska använda paddar/skydd och inte?

Efter ett ridpass, vad ska man sätta på hästens ben då? Kylande, värmande? Stallbandage?

Inte ritkigt säker på hur jag ska göra, tacksam för svar!

2011-10-01 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0