Hemma igen!

NU har vi kommit hem!

Jag red lilla FIre och det gick jätte bra, även fast han har vilat (eller bara ledigts,  letts. vad säger man??) sen i söndags. Men jag tycker att det gick jätte bra och är nöjd med dagens ridpass. Båda han och SHadow var super söta...mina älsklinga och vi hade tyvär ingen kamera med! :( Men imorgon ska jag försöka ha med den. Stallet hela dagen typ... först jobba sen kanske klippa fire.

Vi får se hur det går, då han är klipprädd, så vi behöver ge lugnande! :(

Men nu ska jag se på IDOL (som snälla pappa spelade in:) ) och sen nanna, jag kanske slänger in nått till inlägg! :)



gillar denna Låt, STARKT. Vet att jag e efter, :P


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0