Hemma!

Hemma! SKoldagen idag va okej. Den började med uppsatsskrivning i eng hoppas på ett VG eller MVG nu då. haha, men har ingen aning vad jag får. Jag har en ny lärare så vet ju inte vad hon tycker och tänker. Men sen va det engelska pass, men vi jobbade där, så aa, det va vell bra. Sen blev det lunch och sen va det igentlingen idrott men jag är förkyld och så, så jag kunde inte vara med, men då jobbade jag istället.

Jag är helt OK nöjd med dagen. Nöjd med era komentarer och hur ni är det är UNDERBART att känna att man skriver något på en av miljoner bloggar i världen och JUST NI läser och komenterar, det känns typ grymt! :)




EN till bild på finingen! :)

Tänkte också påminna er om bloggtävlingen, vi blir super glada om många deltar! :)

                             ^
KLICKA PÅ LÄNKEN! l 
                              




Kommentera!<3
Postat av: jackie

Alltså, fattar inte riktigt vad det är för skola som ni går på.. verkar inte vara "normal", inget illa menat.. svara gärna i inlägg eller som kommentar då jag undrat det i ett tag hehe :D

2011-10-25 @ 18:09:46
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0