Hemma!

Idag va ingen bra dag...inte alls faktiskt. Just nu e jag inte glad på en lärare i skolan...asså varför jag orkar inte med sånt!

Idag lyckades jag i alla fall göra lite saker som va br trots att dagen började piss!
Jag lyckades göra färdigt ett eng steg oxch lämna in det, göra färdit och lämna in ett svenska steg och redovisat ett spanska steg. Desutom hade vi ett möte för niornas kabare. A, vi nior ska ha en kabare och då hade vi ledare ett möte och pratade om lite olika saker och så.

Men ikväll blir det träning, det är ju roligt i alla fall!


Isabelle och hennes förra häst Nalle eller Aristokrat Pan (som jag förövrigt ridigt ;) )

det ska bli rolig i alla fall!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0