Godmorgon!

Godmorgon! Nu är klockan 07.10, vi ska åka till stallet senast 07.30. SÅ inte jätte gott om tid, men heller inte fåligt med tid. Jag ska jobba idag, deet är därför vi åker så tidigt till stallet. Vi kommer nog träffa ida innan hon åker tiill tävlingen! :)

Men som ni förstår kommer det kanske inte vara den bästa uppdateringen förns jag och Jennifer eller ida är hemma igen. VI e ju i stallet och jobbar och Ida tävlar ju. Lycka till IDA! <3 Ja, vi ska försöka sätta några tidsinställda som komme rupp till er. Föresten kan inte ni komentera detta inlägg och skriva tiden när ni gick upp idag? :) Det skulle vara jätte kul attse om vi går upp låångt före er eller om det finns någon annan moronpigg läsare där ute! :)

Men, jag nu ska vi åka till stallet sen när vi kommer hem så får vi se vad jag hittar på!



Jag har kvär denna, och fattar inte hur värklig den kan se ut...


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0