Godmorgon!

Godmorgon, hehe! Men vi är hemma och sjuka idag, sååå tråkigt. Jennifer fick feber igår kväll så igår visste vi att hon skulle vara hemma och idag när jag vaknade hade jag super ont i halsen och huvudet, så jag stannade också hemma och vilade. Jag sommande om och vaknade vi nio men har inte orkat blogga förns nu.

MEn asså jag HATAR ATT VARA SJUK! Man missar så mycket med det ffunkar ju inte att gå till skolan när man är sjuk...det kommer ju inte direkt bli bättre.

AA, ni får gäna önska inlägg, för vi e hemma! :)



Jag tycker ni kan peppa ida lite och skriva lite fina kommentarer till henne, hon behöver nog det just nu! <3 <Föresten så tycker jag att det va lyckat av henne att publisera samma inlägg 5 ggr.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0