Förlåt!

Förlåt för att uppdateringen igår inte va den bästa, men när jag inte har något roligt att blogga om så känns det så onödigt att blogga, bara för att. Då väntar jag heldre och skriver ett bra inlägg, med roligt och intressant läsning.

Så, om vi har dålig uppdatering någon dag så får ni gärna komentera med saker ni vill läsa, så ska vi försöka fixa det.

Igår komm ju två hoppoutfitar upp, tycker dem blev riktigt snygga och det var u ni som hade bett om det, och då kommer det självklart upp. Sen bad nån om att vi skulle göra en vidio i stallet med våra hästar, vilket vi ska göra någon dag...vi får se när! :)



Påersonligen tycker jag att averige outfiten blev snyggast ;) bara för att jag gjorde den. haha. Men då vet ni i alla fall att det vrar därför och det finns ju inte så jätte mycket att blogga om när man är hemma och sjuk. så ni vet!
<3



Kommentera!<3
Postat av: fanny

Snyggt! Var kommer de från? :)

2011-10-20 @ 11:51:50
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0