FÖÖÖÖRLÅT!

Förlåt för att vi inte hunnit blogga förns nu! :( Jag är verkligen super ledsen, men vi hade lite brottom i morse och har inte kunnat blogga från skolan, Verkligen ledsen för det men nu blir det bättre uppdatering ikväll!

Aa, idag i skolan hade vi ett kost och hälsa prov som inefattar hemkunskap och idrott, alltså måste jag typ få MVG eftersom jag vill ha MVG i hemkunskap. En inlämningsuppgift skulle också vara klar, men vi fick på oss till måndag istället för idag, eftersom vi var sjuka.

MEn nu finns vi här hemma så ÖNSKA GÄRNA INLÄGG, det skule vara super bra!




söööta SHadow och Jennifer!


Kommentera!<3
Postat av: Sanna TUSSERUSS

sv: Tack! :)

2011-10-21 @ 15:41:34
URL: http://tusseruss.blogg.se/
Postat av: Patricia Matsson

sv: tack! :) ja, han är min :)

2011-10-21 @ 16:01:12
URL: http://patriciam.webblogg.se/
Postat av: Jackie

Videoinlägg i stallet xD

2011-10-21 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0