Fick byta häst...

Har vart SÄMST uppdate fårn min sida men det har ba blitt så idag.
Tanken var ju att jag skulle hoppa Elsa men hon va väldigt varm i en benet så då blev det med nippe stället och det gick helt okej men det känns som allt är förstört sen jag träna för Cathrine förra veckan men Pelle gav mig massa tips så nu hoppas jag det går bättre nästa gång. Hade värsta lyx lektionen oxå. Pelle red Anjas överfina Peddel och sen va ja den ända som träna;)
<3
Blev rätt ledsen ändå för ville verkligen hoppa Elsa och ville verkligen komma igång med hoppningen nu men tydligen inte. Hoppas hon blur bättre snart. Gick lite med henne efter jag ridit och shit vad cppigg hon va, haha!



Tänkte lägga in en film på mig och els men det funkade inte :/
Men länkade hit stället! :D
↓          ↓         ↓         ↓         ↓
http://www.youtube.com/watch?v=x63upTsSjuc&feature=related


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0