Dags för stallet!

Nu ska vi åka till stallet hästarna ska nog bara joggas idag, ja dem kommer nog vara jätte fina, ja det var dem igår, super fina säger jag bara :) Jätte roligt, ja allt gick så himmla bra igår och idag tänkte jag bara fortsätta med det från igår. Ja och jag ska nog bara ta det lugnt för e fortfarande förkyld så ja det blir nog ett chill ridpass.

Ja vi ska i alla fall dra nu sen när vi kommer hem vet jag inte, vi kanske ska kolla på idol, vi får se, hoppas jag orkar blogga då i alla fall... Ja men ovasett så ser vi till att fixa lite inlägg som kommer upp, så ni kommer fortfarande ha saker att läsa :)

Ja det blev en ganska sen dag i stallet idag, men ja vi ska ju bara jogga hästarna så det tar nog inte jätte lång tid

Älsklingarna<3

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0