Brand...

Nu undrar ni säkert vad jag gör hemma! Jo, det bran i mitt arbetslag på skolan så vi fick gå hem :D Fatta najs och kan skryta med att det va jag och mina kompisar och några andra tjejer i våran klass som upptäckte det, haha! ;)
Så nu lucktar man härlig rök!
Snacka nyss med mamma och hon tyckte att jag lika gärna skulle kunna hoppa i 3 gruppen så jag ska kolla med Linda om det funkar, i hope so :D
Om det inte blir träning vid 3 så åker vi till Lyckås innan stallet och fixar lite things ;)

Kommentera!<3
Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

Bra att ni märkte det, ja hade blivit helt deprimerad om du typ brann inne oxh dog....ush vill inte ens tänka på det!!!! ÄLSKAR DIG! <3



2011-10-12 @ 17:57:56
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0