BARNKALAS :D

Såå... Kom hem tidigare än jag trott så ska försöka blogga rätt mycket nu :)
Red båda mina ponnybus på galoppbanan och så roligt att rida pluttis igen, och det tyckte hon med. Skit pigg va hon och bockade typ hela tin, haha gullig ponny man har :D
Nippson hade jag verkligen kontroll över idag och menar lixom att jag kunne bromsa och öka när jag ville, eller ja, öka kan jag göra när som helst haha! Men har kollat mycket på film när Mathilda rider honom, asså på tävling och då såg jag lite hur hon gjorde så försökte göra lite som hon och då gick man ju PRIMA! :D
Nippish med hans sadlish! :D Visst eren snyggish och den sitter perfa!
Imorrn ska ju Jenni tävla så ska kanske dra och kolla, i hope so! <3

Känner att jag och Els är väldigt matchande, haha! ;)




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0