10 saker ni kanske inte visste om mig...

  • Är jättframmåt av mig
  • När jag var yngre klippte jag massa olika godisar och satt ihop dom för att det var godare ;)
  • Har gått på dans i 6 år innan jag slutade för kanske 3 år sen, och musikal fast ba 1 termin :P
  • Är sjukt lättskrämd ;)
  • Är jätträdd för sprutor, sist fick man skäll av spruttagaren för att man inte satt stilla...
  • Förut tyckte typ alla som jag kände att jag var fjortis, haha ;P
  • Tyckte jag va fett cool förut asså ;)
  • Verkligen äälskar hästsaker, shoppar helre hästsaker än vanliga kläder ;)
  • Har vart i öknen
  • Får lätt skuldkänslor eller dålig samvete

Kommentera!<3
Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

Duktig uppdatering älskling! <3

2011-10-31 @ 09:16:31
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0