Vad är viktigast?

Vad är viktigast för en blogg? Vad tycker NI? Jag vill veta vad ni gillar för sorts inlägg, långa? korta? Åsikter? Tips? Filmer? U name it! Jag vill bara veta vad ni gillar, eftersom det e ni som läser! Och alla som kommenterar detta inlägg med ett bra svar på frågorna får en länk i ett inlägg! Ibland får man muta er lite! ;) Haha!

Men jag vet inte hur denna blogg kommer se ut framöver, hur många inlägg det kommer bli per dag, vilka som kommer skriva dem , ja ni fattar. Jag vill ju veta vad ni tycker så vi kan göra det bästa av det!


serni jag har ocksåp suttit på elsa! ;) haha!


Kommentera!<3
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, vilken snygg blogg! :D

Kom gärna in till oss, kanske följa varandra via bloglovin?:)

Kram Felicia på T.N

2011-11-09 @ 15:23:11
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0