Tävlingssäsongen

Längtar galet till vår tävlingssäsongen! Massa tävlingar med underbara ponnysar! Elsa ska checkas up ordentligt nu innan vår, vi ska åka till Brunmåla till henne. Där dom har veterinär, hovslagare, equterapeft som sammarbetar då det sitter nått i hennes bogar.
Ny sadel ska hon få oxå då den hon har nu inte ligger bra och sen så är den för liten för mig tydligen ;)
Nippish hos tandläkish 
Elsa och jag ska köra på nu, starta grymma felfria LA rundor och kvala MSV! Nippe kör på lite lugnt med, ska med han på AW i sommar, får se om det blir Camp A eller B =D I alla fall starta LA innan sommarn är över.
Så ser väl mina planer ut med ponnysarna :D
Nippe kommer att ääälska denna STOOOOOORA bana på AW! :D

Kommentera!<3
Postat av: jackie

Brukar du åka till AW? Massa från mitt stall åker dit. Du kanske känner några från Torns Ryttarförening? Massa av AW's hästar står hos oss; Bello, Hyacinta, Armina, Lothar mf :P

2011-11-21 @ 18:58:42
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0