Tävlingsplats utverdering - Farsta!

Ja, jag tävlade ju på farsta i lördags så jag tänkte skriva en liten utverdering!

Parkeringen:
Parkeringen var bra och nära till allting, bra underlag, men man var tvungen att parkera väldligt, väldigt tätt, så det blev ganska trångt. man fick även en lapp att sätta i framrutan där man skriver telefon nummer vilket jag tyckerär super bra eftersom man vet att dem kommer ha koll då och man vågar lämna hästen i släpet själv. 

Framridningen:
Man kunde både rida fram i ridhuset och i ett ridhus, det var bra underlag, dock så kändes det som om alla inte riktigt tänkte på högerreglen, vilket inte är tävlingsplatsens fel, men det var ganska bra framridning!

Tävlingsbaanan:
tävlingsbanan var bra, det var lite blommor i bokstäverna, men det gjörde inte så mycket, han tittade inte så mycket på dem. jag tycker att det var bra, och dem visade respekt med att stänga dörren

Priserna:
Priserna va helt ok, inte dåliga men inte kanon bra heller! :)

Maten:
Va bra, vi spenderade inte jätte mycket tid där alltså typ i cafét, dock var det ganska dyrt! :)

Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Lägg ut stjärnor :D

2011-11-14 @ 16:13:39
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0