Taggad, taggad på att få en BRA blogg!

Ja, som rubriken säger, så e jag TAGGAD! Jag tror och tycker att denna blogg har potensial för att bli nått, och det tror jag främst för att VI VILL! Det är det viktigaste om man vill något så e det större changs att det blir så, det är så. Om du vill VINNA en tävling, så kommer du kämpa, men om du inte vill vinna så kommer du inte kämpa lika mycket och då är changsen inte lika stor att du gör det. Och nu vill vi att denna blogg ska bli bra, då ökar changsen för att den blir det.

Jag tycker att uppdaterinngen idag och igår har ökat och det är så jag vill ha det, så nu ska VI kämpa för att vår blogg skall bli bättre. Jag tycker att uppdateringen är viktig på en blogg, man skall uppdatera ofta, men den skall också vara bra. Man vill ju inte läsa en blogg som uppdaterar alldeles för sällan, eller vad tycker ni?

 

Hur tror ni att det kommer gå för våran blogg?


Kommentera!<3
Postat av: Jackie

Tyccker om er blogg, men ni borde variera mer om vad ni skriver. Känns som att det oftast är samma saker ;/ ANNARS är den superbra!!!

2011-11-29 @ 21:30:36
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0