Sa inte innan...

Jo, ni vet inte vad vi igentligen gjort idag...

Utan JAG har tävlat, jag som har typ världens sämsta tävlingsnerver och dessutom på Fire, min första tävling med honnom, det är dörför det typ bara har varit jag som ridit honnom dem senaste veckorna. Jag valde att inte säga något här på bloggen eftersom jag inte orkade känna någon press från er...jag vet att ni bara vill väl, men ni fattar nog vad jag menar. det känndes bara som ett onödigt moment som kunde göra att jag blev ännu nervösare. MEn jag blev faktiskt inte så nervös, men jag kunde typ inte äta nått på hela dagen , så snacka om att jag va hungrig när vi kom hem kl 9 idag, hehe! Ja, tävlingen började typ 3 och jag startade vid jalv 6 ungefär! Fire var super fin på framridningen, men blev lite små segare inne på banan. Men det blev i alla fall 63,3% typ (e lite osäker) och en 2:a placering av tjugo något startande! Hiih! Såå nöjd! Jag är verkligen jätte nöjd över min ritt och dag, och jag tycker att dommaren låg ganska lågt överlag, så jag är verkligen nöjd med ritten och placeringen!

Min första tävling med dig och en andra placering!



Vi kan! :)

Jag är jätte Nöjd! :) <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0