Några saker ni kanske nte visste om mig..

1. Jag har glasögon, eller ja jag använder dem nästan aldrig och tyvärr samma sak med mina linser.
2. Jag har hopptävlat.
3. Det högsta jag har hoppat är 1,10.
4. När jag hopptävlade och tränade red jag i en dressyrsadel. Så jag har hoppat 1.10 i en dressyrsadel. Det funkade jätte bra för mig :S
5. Förut hade jag jätte svårt att rida på framridningar för jag var alltid den som stannade, men forfarande så svänger jag oftast undan.
6. Jag har blivit placerad 5/7 klasser som jag har tävlat med Fire :)
7. Jag var super nervös när Fires ägare tittade när jag tävlade.
8. Förut hade jag jätte dåliga tävlingsnerver men de börjar bli bättre nu:)

Ja det var några saker om mig :P

Gammal Hoppbild men man ser att jag rider i en dressyrsadel va?


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0