Min KUNG!

Ny duschad och fixad. Det dåliga i allt det här är att jag ser jättefuuul ut nu, haha hämskt nog eftersom jags ka snart dra och möta Lol och Des och sen drar vi och käker pizza i sågen <3
Får väl hoppas på att man inte träffar nån man känner ;)
Ja och mina roliga rea vän på Historiska museet.
Träningen gick så sjukt fucking bra! :D Är så stolt över min KUNG!
Började med att få han lydig och lyssna på mig och visa vem det är som bestämmer. Jätteduktig blev han. Han vill oftast galoppera när man ska börja trava efter man galopperat på framridningen och sen brukar han göra luftsprång(lixom hoppa) in i galoppen när man ska galoppera men det löstes med att ha en bra ställning med mycket kontakt, coolt att det funkade haha. Sen till hoppningen då. Det gick bra dom första hindrerna, blev lite halva språng och lite stora men sen sa Pelle det magiska! Räkna galoppsprången innan och mellan hindrerna och sen löstes ALLT! Vi kom rätt hela tiden och vi jobbade verkligen tsm som ett team. Asså det är helt sjukt vad den dära tränaren är bra! :D





shit vad denna ponnyn hoppar, förra veckan <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0