Men bra ida...

Kvällen igår med Dea och Lollo va najs. Utom att dessie busade lite med min fb, haha ;)
Kom typ nyss hem från Haninge C och smart som jag e så glömmer jag min påse med puder och en liten bok som jag ska skriva koder i men min snälla mamma ringde till affären och den va kvar så jag hämtar det imorrn, haha så smart man e asså xd
LoL och ja igår kväll, snygga vi e <3
Ponnysarna ska ridas, båda två. Elsa ska jag hoppa lite med fast mest markarbete med Cornis och lilla Fabbe. Ba öva på att komma rätt och ha henne lydig, trimma lite inför Lördag och TÄÄVLING! :D
Nippisen får skrittas ut med C och Bucke, trava lite eftersom jag träna igår:)

Kommentera!<3
Postat av: Olivia

Hej, fin blogg! :)

Kolla gärna in min oxå :)

2011-11-03 @ 21:29:23
URL: http://oliviaskjoldebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0