Lyckat igår...

Ridningen började med att jag klantade mig och Elsa välter ner nåra sockerbitar och blir skiträdd och skenar iväg och slänger sig med mig på ryggen med helt långa tyglar och ramlar av på den hårda parkeringen så nu ligger man här med stukad fot och kan inte gå. Gör så sjukt facking ont .Asså har never haft såhär ont. Pluggar hemmifrån idag då.
<3

Gick i alla fall bra att rida båda. Studs med båda och dom va jätteduktiga. Nippelina va piggelin och inte så jättelydig, hihi men red typ ba fram i 10 minuter eftersom jag inte kunde andvända foten så mycket fast efter ett tag gorder det inte ont eftersom jag va stila. Tog ett "hinder" 2 gånger med Nippe så att han skulle komma rätt och så och han hoppade det jättefint då:D
Va hemma hos Lollo med Dea och flummade, eller rättare sagt dödad mig, innan ja hade utvecklingssamtal som gick sådär, haha! Endel lärare e lsäkiga asså

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0