Lyckan inom mig kommer från er <3

Har nyss ätit en mysig middag med la familia och Paow då ;)
Luktar mat hela jag...
'
Elsa va så söt att rida, började ba med att få henne fram och jättefin var hon och jobbade henne sen och jättefiiiiiin blev hon, finisen <3
'
Nipper va pigg som ba den, haha! Red på galoppbanan och när han såg hästar låångt framför han så gjorde han typ allt för att komma ikapp, haha! Så sjukt snabb som ba han kan va och kan ju säga att det inte va lätt att stanna men han måste få öka och ba leva livet, inte alltid ha kontroll, haha det lät inte bra men sant haha!
Kan ALLDRIG se mig mätt på denna ponny, så sjukt fin ♥
Känner mig verkligen hur lycklig som helst när ja ser dom här bilderna på Prinsen, MIN prins <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0