Lite roligt..

Ja om ni har sett mitt inlägg som ja la upp för ett tag sen så skrev jag om att jag förut var väldigt nervös, jag tänkte därför skriva om vad som hände då och hur det är nu:P

Ja på min första innomhus tävling, det var en hopptävling clear round, jag var jätte nervös innan. Men så nu till vad som hände. Banan gick jätte bra vi blev nolla och det var en fin runda. Det enda problemet var att jag inte andades under banan så när jag kom ut kastade jag mig av hästen och höll på att spy, typ haha ja han som skulle ge rosetten sen blev lite chockad :P

Ja ni kanske fattar att jag var väldigt nervös.

Men nu kan jag rida och konsentreara mig inne på banan, så jag måste säga att jag med min nervositet har kommit väldigt långt :)


Kommentera!<3
Postat av: Celina

Skulle inte ni kunna ha bloggtävling ?

2011-11-19 @ 22:47:10
URL: http://www.blondineen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0