Lite mode...

Ja, jag tänkte skriva om lite vanligt mode nu då! Det känns som om det behövs det också!

Ja, som många nog vet så har ju H&M har några plagg från versace. Jag tycker att några såg riktigt snygga ut men andra var too mutch för mig. Vissa var liksom väldigt skrikiga och liksom för mycket medan andra var riktigt snygga och fina. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det hela. Vissa delar är en VILL HA, medan andra förstår ja verkligen inte hur dem tror att dem kan få över tusen kronor för. Men det är deras egna problem. Jag undrar vad ni tycker?

Några av dem kläderna jag tycker är ÖVERDRIVNA!


Några saker som inte är lika överdrivna!



Ja, vad tycker ni???


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0