Läskigt :S

I alla fall så gick det jättebra med Nippelina XD Han lyssnade super och va ba allmänt glad. Lite spend ba, haha hoppade över en liten kvist som låg på galoppbanan eller vad det va när vi skrittade, haha så söt <3


Det gick faktiskt jättebra för mamma och Els, i alla fall vad jag tycker :D
Har inte riktigt bestämmt vem av ponnysarna som ska hänga med när jag och Cornis rider ut på Tisdag(våran uteritts dag). Det lutar åt Nippe men han blir stressad i skritten när han inte går först efter man galoperat men venne, elsi e så jäkla söt att rida ut med <3



Hände en fett creepy sak nyss, jag kunde inte svälja och nått har hänt i min munn, asså den känns lixom bedövad och har fortfarande svårt att svälja :S Fick typ panik





Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0