Kommentera först och du vinner!

Är du trött på den designen du har nu på din blogg och vill byta, ja nu har du chansen att få en ny, den som kommenterar detta inlägg först får en desige. Ja du måste kommentera inlägget och ha med din mail, samt så måste du maila bilder och en kort förklaring på hur du vill ha designen. Ja jag kan endast fixa bilderna alltså bakrunden eller headdern sen kommer de upp på vår blogg och så mailar jag till dig, där du kan lägga in  dem själv kan ev hjälpa till med att få in designen om du inte vet hur man gör.

Vad har du att förlora om du inte gillar designen är det bara att du inte använder den...

Kommentera!<3
Postat av: Alma

Ja jag ska till globen, jag vill inte bara dit jag ska! Jag ska på galan på lördag kväll och sen hoppningen på söndag morgon, ska du/ni dit? :D

2011-11-02 @ 21:17:48
URL: http://almaas.blogg.se/
Postat av: Celina&Moa

Vi är med :D <3

2011-11-05 @ 01:06:52
URL: http://horseplanet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0