KNIPPER♥

Har ju berättat om Elsa för er och vem hon e, nu är det dags för min lilla PRINS ♥
Knipper är en valack (som ni bergis redan vet) född 2001. Han är Import Irland och då alltså Okänd.
Han har tidigare gått MSVA med Mathilda Lindskog nere i Skåne. Hon köpte honom från Irland och tog hem han hit till Sverige när han va 4 år. Hon har haft han ändå tills jag fick honom för 3 månader sen.


Nippe är en jättefin ponny med ett hjärta av guld. Han är sjukt sammarbetsvillig och vill alltid lära sig ny asaker och göra sitt bästa. Han hoppar som en gud och vi har fått jättefina ord från tränare. Cathrine som e rätt höjdfixerad, haha hon sa att när jag lärt mig se avstånden och komma rätt kommer vi kunna hoppa hinderstöden ut ;)

Högt över hindret eller vad :D Mathilda och nippe

Som jag sagt innan så är våra mål tillsamans SM, men högre vill man ju komma. Globen och NM vore inte heller så fel.








Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0