Ida här ;)

Igår kom jag hem så sent så han ju inte blogga men båda ponnysarna va jätteduktiga igår :) 
Elsa va sjukt fin i dressyren, verkligen sjuukt fin =D Nippe red ja ut med Cornis, jättekul fast läskigt :S haha det stod en bil stilla på sidan av vägen som ingen vågade gå förbi så vi vände tillbaka te att annat stall och frågade henne om hon viste vem det var, haha ;) Mongosar!

Ida va ponnysarna lika duktiga. Jobbade lite på kvaliteerna med Nippson och oj så duktig han blev, han satt sig nästan på rumpan i fattningarna så mycket vi jobbade underbakbenen när vi samlade, han e lite svag i bakbena. Om ja ba håller blir han trippig eller bryter av och när jag skänklar och samtidigt kortar så blir han stark men efter pappa hjälpte mig så blev han sjukt duktig! =D Han bärde upp sig själv otroligt och mjuk och kämpade verkligen så mycket han kunde, svettig blev han verkligen, måste raka han i helgen...
Fin kille du e, haha här lånade jag fortfarande den svarta sadeln ;)

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0