Hölö Ridklubb-Tävlingsutverdering BY IDA

Tävlingsplatsen:
Hela tävlingsplatsen är bra, inte mer eller mindre. Bra parkering och bra kefé, bra funktionärer, bra läktare har dom men lite liten, eller det är nog mera en bänk. Man sitter oftast på marken men kommer inte ihåg om dom hade gjort en lektare när jag var där sist. Allt ligger relativt nära allt oxå.
.
Framridningen:
Nja, den får inte nått pluss direkt. Men får rida fram lite vart men hittar. Eftersom jag vart där förut se vet jag en väg man kan rida på men det e inte många som vet den. Framhoppningen tycker jag e lite liten oxå men den funkar bra.
,
Tävlingsbanan: Ganska liten men det e fina hinder och bra banor. Om man ska debutera en klass tycker jag att man borde åka dit då det e rätt lätt :)
'
Priserna: Deras priser är väl inte dom bästa, haha första året ja var där fick jag choklad med sprit i ;P
Dom har rätt så fina rosetter, små men fina :)
Det roliga med Hölö är att Elsa e uppfödd och uppväxt där så det e många vuxna som känner igen henne ;)

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0