Hiss!

En sak jag måste hissa är hur bra jag tycker att dem som ansvarar för globen sköter det hela. Tänk vilket jobb att fixa allt. Man ska ha ryttare, show nummer, kläder, hästarna ska stå någonstans. Folk som jobbar i stallar, på banan. Ja det är egentligen sjukt mycket man behöver fixa och jag tycker verkligen att dem som fixar allt detta är värld en stor hiss.

Dem måste ju lägga ner sjukt mycket tid, svett och tårar på detta, för det är nog inte det lättaste jobbet man kan ha, dock så tror jag att det måste vara riktigt roligt också! Tänk att få planera vilka som skall komma och vad dem skall göra, verkar ju riktigt roligt, MEN VILKET JOBB DEM LÄGGER NER. Tänk bara på kändishoppningen, dem ger kändisarna träningar, dem ska ha hästar att rida och massa annat, det är ju sjukt mycket saker att fixa. Men vilket bra jobb dem gör!   


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0